Zakupowe szaleństwo październik/listopad

Witam,

Jesień jeszcze nie aż taka chłodna (na szczęście) ale bardzo ponura, co mnie okropnie przytłacza 😦 ale…ale.. przecież nie ma nic lepszego jak szaleństwo zakupów 🙂 oj dużych zakupów. Najgorsze, że portfel ubolewa ale co tam jakoś da radę 😉 Odwiedziłam w ostatnim czasie Superpharm, Rossmann, Yves Rocher, Biedronkę, złożyłam zamówienie w Avon i Oriflame oraz  pierwszy raz obkupiłam niemiecką drogerię DM (przepadłam ile tam wspaniałości), kto był wie o czym mówię 🙂

Na pierwszy rzut mega fajna promocja w Rossmannie (trwa jeszcze do 19.11.) Kup jeden produkt, drugi dostaniesz gratis, dotyczy kosmetyków kolorowych i lakierów. Zaszalałam z Ireną Eris i wzięłam matujący fluid z serii PROVOKE w kolorze beżowym 230 i rozświetlacz w kompakcie.

Z MANHATTAN 2 błyszczyki, High Shine- ciemniejszy 56N, jaśniejszy- 52N.

Dwie maskary, Miss Sporty Fabulous Lash Curved Brush 001 black, Eveline Big Volume Lash.

Wykończyłam zmywacz z Isany, teraz postawiłam na Bielendę przyznam się, nawet nie wiedziałam, że firma ma w ofercie zmywacze. Lakier imitujący efekt skóry (jest to po prostu lakier piaskowy) z Wibo numer 2. Próbki z Ziaji otrzymałam od Ani. Promocja była również na żele pod prysznic z Isany, nie mogłam się powstrzymać i wzięłam 4 sztuki (mam bzika na punkcie żeli, uwielbiam wszystkie mam ich dużo i nadal kupuję ale szybko je zużywam).

DSCN3005

DSCN3014

DSCN3009

W SuperPharm natrafiłam na promocję Ziaji, tonik z serii liście manuka. Serum do rąk firmy Evree również udało mi się kupić w obniżonej cenie. Dwa tusze Miss Sporty (jak wyżej) bardzo go lubię oraz Rimmel Extra POP Lash 003 black.

DSCN2997

Yves Roche wypuściło nowe produkty o zapachu karmelizowanej gruszki, ja zakupiłam mini wodę toaletową o tym właśnie aromacie i powiem Wam, że coś wspaniałego, słodko-kwaśna gruszka w delikatnym karmelu, do zjedzenia 🙂 Peelingujący olejek do dłoni, przeczytałam o nim w internecie i mnie zaciekawił.

DSCN3019

Podczas zakupów spożywczych w Biedronce załapałam się jeszcze na ostatnie pudełko plastrów na nos 🙂

DSCN2992

U znajomej konsultantki Avon i Oriflame zamówiłam 4 tusze: LUXE Volume Extravagance, Infinitize, Big&Darling Volume, Irresistibly Sexy, kremowy żel pod prysznic i perfumy dostałam w prezencie. Z Oriflame odświeżający płyn do higieny intymnej oraz punktowy preparat na niedoskonałości, którego zapomniałam umieścić na zdjęciu ale na pewno o nim wspomnę.

DSCN2994

DSCN3006

A oto szał w niemieckiej drogerii, większość kosmetyków to oczywiście Balea, jest też Alverde, Essence, teelighty i zapach do samochodu 🙂

DSCN2972

3 zapasy mydła do rąk i jedno w pięknym wiśniowym opakowaniu

DSCN2974

Oczywiście kolejne żele pod prysznic 🙂 być i nie kupić? Musiałam je mieć

DSCN2976

Ochronne pomadki do ust zużywam dużo i często. Alverde w sztyfcie, Balea w tubce.

DSCN2979

Lubiany przez wiele z Was olejek Alverde z dziką różą

DSCN2984

Żel do golenia słodka wanilia 🙂

DSCN2985

Na ostatki krem do rąk z Essence wanilia z cynamonem

DSCN2989

I to już koniec moich nowości kosmetycznych. Mam nadzieję, że przetrwaliście 🙂 Jestem ciekawa czy znacie któreś z produktów, jeśli tak to czy spełniły Wasze oczekiwania i czy je polubiliście?

Pozdrawiam plAneta

7 thoughts on “Zakupowe szaleństwo październik/listopad

  1. Faktycznie poszalałaś na tym shoppingu! 😉 Ja też odwiedziłam Rossmanna w tym czasie. Chciałam kupić lakiery Sally Hansen, ale okazało się że one w promocji nie były. Co więc zrobiłam? Wzięłam się za szukanie w necie, bo nie lubię przepłacać. I co? Sally Hansen Salon Manicure za 12,90. Szok. 😉 Jeśli chcesz to zerknij sama na bellemonde.pl

Skomentuj

