Książki i gazety…

Witam,

Dziś za oknem brzydko, pochmurno i deszczowo 😦 a ja? Ja siedzę w łóżku, odziana w misiowy szlafrok z kubkiem herbaty i czytam, przeglądam swoje nowe nabytki 🙂 aaa i jeszcze unosi się piękny zapach wosku Yankee Candle odpowiedni do panującej aury November Rain świeży, bawełniany zapach.

DSCN2968

A do poczytania mam 3 numery gazety Kosmetyka i Kosmetologia oraz 2 obszerne książki „Nowoczesna kosmetologia tom 1 i 2”. Udało mi się za atrakcyjną cenę zamówić prenumeratę gazet wraz z książkami, które były na mojej liście oczekujących do zamówienia 🙂

DSCN2963

DSCN2964

DSCN2966

Jeżeli ktoś jest jeszcze zainteresowany, nie jest za późno zapraszam: Kosmetyka i Kosmetologia .

Pozdrawiam plAneta

5 thoughts on “Książki i gazety…

  1. No to chyba już wiem, co kupię koleżance na prezent na Gwiazdkę 🙂 Myślę, że z książek się ucieszy. A i ja chętnie do ich zajrzę, by poczytać o detoksykacji i suplementacji… o ile tylko mi je pożyczy 😉

    P.S. Ciekawy wybrałaś motyw na bloga – robaczek na haczyku jako odnośnik do góry strony dosłownie powalił mnie na kolana 😀

    • Uważam, że to wspaniały prezent dla każdego, kto oczywiście interesuje się dziedziną kosmetologii. Polecam, warto skorzystać z okazji 🙂 Co do wyglądu bloga bardzo się cieszę, że spowodował uśmiech na twarzy 🙂
      P.S. odwiedziłam stronę, bardzo przejrzysta i ciekawa. Kosmetyków nie znam ale z przyjemnością o nich poczytam 🙂 Zapraszam również do śledzenia bloga.

      • Koleżanka, właśnie z powodu zainteresowania „kosmetykami”, zaczęła się kształcić na kierunku technik usług kosmetycznych. I chyba na tym nie zamierza poprzestać, więc z pewnością z prezentu będzie zadowolona 🙂

        Kosmetyki, choć w sprzedaży już od ponad 3 lat, są faktycznie jeszcze mało znane. Większość osób kojarzy firmę Akuna głównie z jej flagowym produktem – suplementem ALVEO. Staramy się jednak to zmienić 🙂 Więc jeśli masz pytania odnośnie kosmetyków z linii CLEAR NATURE, to pisz śmiało! 🙂

  2. Jaki masz cudny szablon! 😀 Droga studentko biotechnologii, pozdrawia Cię doktorantka z biotechnologii z MWB z Trójmiasta 😀 zapraszam do mnie – cienistosc.pl
    Kurcze, a te ksiażki, to sama bym chętnie przeczytała!

    • Dziękuję 🙂 szablon wnosi dużo uśmiechu he he. Bardzo mi miło, dziękuję za pozdrowienia, ja również serdecznie i co ważne ciepło pozdrawiam :)Stronę odwiedzę na pewno. Książki polecam bardzo interesujące.

Skomentuj

